Gå til innhold

ATI vs Geforce

Composer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg har hatt så mye problema med det Ati kortet eg hadd, og derfor veit eg ka eg prat om...

En gang dårlig, bestandig dårlig lissom....

Nei, du vet ikke hva du prater om. Jeg har ATI-kort som går nesten 10 år tilbake, som fungererer den dag i dag. De var bra den gang og. Husk at ATI har produsert skjermkort før du i det hele tatt var påtenkt. Den fabrikanten har ikke skuffet meg en eneste gang. Men det som er ille med denne tråden er at du legger opp til en ATI vs nVidia krig. Og de har vi hatt nok av her på forumet. Nå foreslår jeg at du skrur av maskinen og sover ut rusen.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

En av tre:

1. Trådstarter har overhodet ikke peiling på hw.

2. Trådstarter får for lite oppmerksomhet i hverdagen og søker derfor oppmerksomhet her.

3. Trådstarter laget denne tråden for å provosere andre brukere, noe som bør resultere i en advarsel.

Lenke til kommentar
Eg har hatt så mye problema med det Ati kortet eg hadd, og derfor veit eg ka eg prat om...

En gang dårlig, bestandig dårlig lissom....

Jeg tror du skal roe ned litt nå. Slutter du ikke med dette tullet, eller useriøse babbelet, så får du en advarsel. Jeg følger med på deg og dine poster fra nå av...

Foresten så stenger jeg denne tråden da den bare skaper krangel og drittkasting.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...