Gå til innhold

ATI vs Geforce

Composer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steik for en ves, du legg jo opp til en ATI VS NVIDIA krig, du fortjener en vri i øra av en moderator.

Eg skreiv ATI vs Geforce da tulling.

NVIDIA er jo chipsettet til et hovedkort da, jeg har det på mitt Asus A7N8X....

Forbanna dust! ATI og NVIDIA er PRODUSENTER!!!. Brikke settet på Hovedkortet heter Nforce. ATI vs Geforce blir like dumt som VOLVO vs. Golf Skaff deg litt kunnskap, gå å legg deg og sov ut rusen.

*Puste lettet ut, og rapportere tråd*

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

Nvidia produserer både chipsett til hovedkort og grafikk prosessorer til grafikkort, blant annet. Mulig at de har noe annet i ermene også. Men faktum er at Ati og Nvidia baserte grafikkort yter stort sett ca det samme nå om dagen, så det er mere smak og behag om hva man velger.

Ati Rage IIc, som jeg har liggende i reserver i tilfelle mitt ATI Radeon 9800 Pro (Hercules versjonen) går i filler, jeg har også ett Nvidia basert Geforce 256 DDR kort som går i en annen maskin (ASUS V6800 Deluxe) som lever enda.

Rage IIC kortet fungerer stort sett bare til vanlig windows jobbing, men ASUS kortet fungerer faktisk ganske glimrende selv på Soldier og Fortune II på en Pentium 3 500Mhz. Hovedmaskinen jeg sitter på er en P4 2Ghz, og ASUS kortet satt i denne før jeg skaffa 9800 Pro kortet.

Jeg har vært fornøyd med alle kortene så langt. :)

Men ergo, så er det hipp som happ om hva man velger stort sett. Man blir nok fornøyd uansett hva man velger rett og slett.

Lenke til kommentar
En kompis skrøt her om dagen over kor bra ATI Radeon x800 kortet hannes e. Eg sei bære: LOL!

Eg hadd et ATI Rage 128 kort før 4-5 år sia og det sugd jo mest i verden!

Alle veit jo at Geforce e best!

Tror bare du driver å kødder nå for å ha det gøy,men hvis ikke kan du jo lese litt her før du kommer med flere latterlige innlegg.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...