Traxco Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 skulle hatt meg større PSU.har nå 360 watt.men er bare 17 a på 12v. så jeg må kutte ut cd-rom og vifte får og få nok strøm til 6800 gt. ser mpx har et som er på 480 watt og 12V/28A power source,så det er sikker bra til mitt bruk ? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33893 passer alle slike PSU til alle tower ? bruker Chieftec tower,må jeg da ha Chieftec PSU ? noen som vel litt om dette.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Vanlige PSU'er kommer i standardstørrelser. Den vil passe fint i kabinettet ditt. Tagan er bra saker, så du vil nok være fornøyd med den. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg tror nok denne vil passe veldig bra utifra den forrige tråden din. Har fått anbefalt denne PSUen flere ganger. Du kan jo søke etter tester på Google. Jeg er for trøtt. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 takk får gode råd,tror jeg kjøper Tagan iallefall etter og ha lest ditt forrige innlegg om dette evne.takk til deg Playmofetish/Goophy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå