AltuZ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei.. Jeg har en Prossesor: AMD Athlon xp 2600+ jeg ikke bruker.. å jeg lurer på om noen her inne har noen gode forslag om hva jeg kunne brukt den til??? Jeg har ikke penger til å sette sammen en ny pc vis noen hadde tenkt til å nevne det men jeg takker for alle gode forslag uansett.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Finn noen som trenger en slik cpu og gi den til dem. ...eller du kan bytte den mot noe.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Å selge den er vel det eneste fornuftige. Men hvis du allerede har en sokkel A maskin kan du jo overklokke den til døde, ulempen der er jo at hovedkort mm. kan ryke med i samme slengen. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Selge den... ja men hvor mye kan jeg få for den a???? det kan ikke vere mye!!! Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Også er det ikke 100% sjanse for at den funker men jeg er 99,9%sikker.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 en brukt cpu får du nok ikke mye for nei.. men hvis du er snill er det jo en sånn post på forumet der man kan gi bort deler til andre forum-brukere.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Ta vare på alle datadeler som er utdatert etter oppgradering å sett sammen en maskin som eventuelle barn kan spille "svampebob" på i framtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå