einarjh Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg synes ikke de to er så fryktelig like jeg. Keira er mye penere! Og: Synd det var Keanu Reeves som spilte Jonathan..han hadde elendig engelsk aksent. Helt enig, han er ikke så fryktelig god skuespiller i det hele tatt. Det irriterer meg grenseløst at han ble satt til å spille John Constantine i Hellblazer-filmatiseringen Constantine. De har gjort så mye ugagn med det konseptet at jeg synes det er rart de har beholdt navnet på hovedpersonen i det hele tatt. Men nå sporer jeg helt av her. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) jeg synes begge er jeg... men det er meg... selvsagt, litt mer på beina kunne de sikkert hatt..men hvis de først ser ut sånn, så skulle jeg iallefall ikke sagt nei og utover "digg brunette" faktoren, ser jeg ikke så mange likheter... Endret 5. september 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Om noen kaller noen andre for homofile en gang til, stenger jeg tråden og deler ut advarsler. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Så om jeg sier at at *** er homofil og han faktisk er det da? Og at jeg vet det, er ikke noe negativt med det Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Så om jeg sier at at *** er homofil og han faktisk er det da? Og at jeg vet det, er ikke noe negativt med det saklig Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) omg dobbæl Endret 11. september 2004 av rlz Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ser forskjell på de, men det er jo litt like da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Ser ikke så mye likhet jeg. I hvert fall ikke i det intervjuet i Cosmopolitan; der ligner Keira på en 14 år gammel jente. Flinke skuespillere er de begge to, men liker Winona best. Er noe mystisk ved henne. Endret 12. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Winona er mye mere voksen i utseende enn Keira. Også når hun var bare 18 (i Bram Stoker's Dracula). Hun hadde mye mere former, og klassisk brunette-skjønnhet. Keira ser bare ut som en småanorektisk 15-åring med et veldig pent ansikt. Winona har også en mye mørkere stil. Passer perfekt i skumle gotiske filmer ala Beetlejuice (der hun bare var 12!), Dracula, aliens, og svære 1600-talls kostymedrama. Hun er en veldig bra dramaskuespiller, mens Keira mest flyter på sitt pene ansikt, syltynne kropp i actionroller. Jeg liker Ryder absolutt best. Endret 12. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå