Gå til innhold

Keira Knightly vs. Winona Ryder

P-in-P

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke de to er så fryktelig like jeg. Keira er mye penere!

Og:

Synd det var Keanu Reeves som spilte Jonathan..han hadde elendig engelsk aksent.

Helt enig, han er ikke så fryktelig god skuespiller i det hele tatt. Det irriterer meg grenseløst at han ble satt til å spille John Constantine i Hellblazer-filmatiseringen Constantine. De har gjort så mye ugagn med det konseptet at jeg synes det er rart de har beholdt navnet på hovedpersonen i det hele tatt. Men nå sporer jeg helt av her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes begge er :love: jeg... men det er meg... selvsagt, litt mer på beina kunne de sikkert hatt..men hvis de først ser ut sånn, så skulle jeg iallefall ikke sagt nei ;)

og utover "digg brunette" faktoren, ser jeg ikke så mange likheter...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Winona er mye mere voksen i utseende enn Keira. Også når hun var bare 18 (i Bram Stoker's Dracula). Hun hadde mye mere former, og klassisk brunette-skjønnhet. Keira ser bare ut som en småanorektisk 15-åring med et veldig pent ansikt. Winona har også en mye mørkere stil. Passer perfekt i skumle gotiske filmer ala Beetlejuice (der hun bare var 12!), Dracula, aliens, og svære 1600-talls kostymedrama. Hun er en veldig bra dramaskuespiller, mens Keira mest flyter på sitt pene ansikt, syltynne kropp i actionroller.

Jeg liker Ryder absolutt best.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...