P-in-P Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er det flere enn meg som ser den ufattelige likheten mellom Winona Ryder og Keira Knightly? Jeg merket det først selv da jeg så Edward Scissorhands med Winona Ryder, altså i ganske ung alder: Winona Ryder Og her har vi 18-19 år gammle Pirates of the Carribean skuespilleren Keira Knightly Selv om de er ganske like på de bildene der er det ingenting imot intrykket jeg fikk da jeg så Edward Scissorhands... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Eneste likheten jeg ser er at begge er meget pene brunetter. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Største forskjellen mellom dem er at den ene har lange fingrer Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ja, du er inne på noe der gitt... Med det litt småkrøllete håret hun hadde i bla. ES kan man ane en liten likhet. Men i de bildene du fant frem som eksempel er lihetene heller vage, selv om jeg ser de er tilstede. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 En liten gjettekonkuranse: Hvem er dette: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Winona... Der kan man se likheten ja. Edit: Ikke lett å skrive et navn riktig. Endret 5. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Stemmer det... Skal se om jeg finner litt flere bilder etter hvert! Til dere som lurer på hva vitsen med denne posten er så er det kun at jeg vil høre andres meninger om likheten/ulikheten mellom disse to! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hva med dette? Endret 5. september 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Come on guys! Det må da være flere formeninger om dette... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Den siste der var vanskelig, men jeg tipper på keira Men det ligner jo veldig på winona også da Endret 5. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Edit: Slike filmer ser jeg ikke... Endret 5. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nei det er Keira, frå "Bend it like Beckham" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 ja de ligner en del, men det er fremdeles lett å se forskjell på de, nå er det jo også en ganske stor aldersforskjell på dem også da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Begge to er Men like er de. Endret 5. september 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Det er Keira fra Bend it like Beckham ja! Til White: Ikke at jeg har så mye imot homofile, men du slår nok alle rekorder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Til White: Ikke at jeg har så mye imot homofile, men du slår nok alle rekorder Det kalles forresten smak - do you have it? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Enig med wh1te egentlig... Edit: La oss bruke nick istedet. Endret 5. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Syns ikke noen av de er noe spesiellt pene nei.. :/ De er jo så vanvittig tynne? Ikke noe morro det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) En liten gjettekonkuranse: Hvem er dette: Det er Mina Harker fra Bram Stoker's Dracula En av de kuleste rollene Ryder har spilt. Synd det var Keanu Reeves som spilte Jonathan..han hadde elendig engelsk aksent. Endret 5. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 eneste likhetene jeg ser er vel formen på ansiktet. Kiera er uendelig mye penere enn winona.. har aldri likt winona, og kommer vel heller aldri til å gjøre det... og BTW; Kiera var 17 da hun spillte inn Pirates.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå