SpinNdre Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Skal ha meg nytt hodesett. Hvilket av de to bør jeg velge? Endret 4. september 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Hvilket. Plantronics har best lyd. Plantronics ble forresten brukt på den første månelandingen. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Hvilket. Plantronics har best lyd. Plantronics ble forresten brukt på den første månelandingen. Hvordan er Plantronics å ha på seg? Får du vondt etter noen timer eller kan du sitte med de på deg hele dagen uten å kjenne noe? Lenke til kommentar
oby Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Har brukt Audio90 og kan si dem er sånn passe gode å ha på, går greit i lengden, men man kjenner dem er der. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 4. september 2004 Rapporter Del Skrevet 4. september 2004 Hvilket. Plantronics har best lyd. Plantronics ble forresten brukt på den første månelandingen. Hvordan er Plantronics å ha på seg? Får du vondt etter noen timer eller kan du sitte med de på deg hele dagen uten å kjenne noe? Platronics er utrolig godt og ha på seg.. Lyden er slett ikke verst heller. Har aldri prøvd ur40 men det er ikke mic på det da. Platronics sin mic er den beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 5. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Noen som har erfaringer med UR40 da? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Hvor forhandler dem Plantronics Audio 90 da? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hvor forhandler dem Plantronics Audio 90 da? De har dem for eks. på Komplett.no Edit: I tilegg er min en direktelink Endret 5. september 2004 av [ergo] Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 5. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Hvor forhandler dem Plantronics Audio 90 da? feks www.komplett.no edit: var litt for treig Endret 5. september 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Noen som har erfaringer med UR40 da? Personelig synes jeg de sitter litt slapt på hodet, men en har en kamerat som elsker de. Lyden skal være svært bra. Om plantronics aner jeg ingenting... Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg synes UR-40 er svært gode å ha på. De er egentlig veldig gode til den prisen. Men jeg ville heller vurdert et par Koss Sporta(?) pro <- de er veldig gode.Men jeg misliker å ha de på. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 I følge sterkt subjektive erfaringer fra kompiser gir UR40 dårlig lyd på diskant. Bruker selv Koss Porta Pro til dataen nå, de gir veldig god lyd, men du får selvfølgelig mer trykk med ordentlige klokker. I tillegg er det jo kjipt å ikke ha "integrert" mikrofon. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Plantronics Audio .90 er veldig gode å ha på seg, og helt grei lyd imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå