StepOw Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Tenkte jeg kulle lage meg en server som kan stå på om natta, men mangler et par ting... (pga at jeg har et MINI rom, og 9800proe bråker som fÅ+at det hadde vært litt deili med en pc som bare er på hele tiden..) Det jeg trenger er: Hoverdkort cpu Kansje ram(skal muligens kjøpe 512 pc 2100 for 400,- av en fyr..) De trenger ikke være så bra, de skal bare stå der å laste ned ting, ikke noe mer... Noen som kan komme opp med et billi og ok bra hovedkort og cpu (helst amd)? Endret 4. september 2004 av StepOw Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) HK og CPU Sempron er den nye duron Greit og billi. Endret 4. september 2004 av e_rik Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 ja, var noe i den duren jeg også tenkte på. Men vet ikke om det blir noe av pga at det koster så mye, for skal jeg ha det må jeg ha et par hardisker til den Kansje det blir om det kommer noen steike brae hardisk tilbud denne uken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå