Gå til innhold

Beste filmmusikk (og et tredje ord, aaarg)

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer egentlig an på hvilken musikktype en er i humør for. Vil man ha heltemusikk, er "The Rock" og "The Man In The Iron Mask" det man er ute etter. Vil man ha litt mystisk, merkelig musikk er soundtracket til "Donnie Darko" bra. Vil man ha en litt annen og spesiell musikk er "Fight Club" sitt soundtrack tingen. Totalt sett tror jeg at "Fight Club"-soundtracket har et lite forsprang på de andre.

PS: Når det gjelder tre ord i emnefelt, så er jeg så utrolig lei av folk som syter av at det må være minst tre ord. Av alle de jeg har sett som bare skyter inn ett eller to ord for å fylle ut, hadde det vært fullstendig mulig å skrive det på en litt annen måte og oppnå en fullverdig topic. Denne her kunne for eksempel vært "Hvilken filmmusikk synes du er best?" eller "Hva er din favorittmusikk (film)?".

Endret av eught
Lenke til kommentar
Jeg går for "Pulp Fiction". Ikke bare inneholder filmen bra musikk, men Tarantino har en evne til å få mindre kjent musikk til å bli populært. Sanger som ellers ikke ville betydd særlig mye, blir hevet betraktlig gjennom settingen film og musikk.

Helt enig! :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg går for "Pulp Fiction". Ikke bare inneholder filmen bra musikk, men Tarantino har en evne til å få mindre kjent musikk til å bli populært. Sanger som ellers ikke ville betydd særlig mye, blir hevet betraktlig gjennom settingen film og musikk.

Elsker bare den filmen :yes:

Heilt enig med deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...