Petterahl Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei! En kamerat av meg har annskaffet jeg denne. Han lurer på hvor mye Mhz det er i intel sin pr.rating? På grunn av at det er Intel Centrino så bruker det en annen rating. Takker for svar Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Du spør vel litt feil her, men mener hva du forstår. CPU'en kan vell sammenliknes med en P4-2.5 GHz eller noe i den duren. Bedre på noen områder og svakere på andre etter som jeg har forstått... Lenke til kommentar
delaan Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vel, hvis du virkelig vil sette deg inn i dette, kan du gjøre det her Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Centrilo 1.5GHz Dothan er 705 edit: ble litt usikker nå, på den siden du linker til står det 2MB L2 cache, men på sidene til dell står det at dothan 1.5 GHz har 1MB... Endret 4. september 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nei, Pentium M 1.5Ghz Dothan er 715. Da er altså Pentium M 1.5Ghz Banias 705. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå