Gå til innhold

Er dette noe bra PSU?

Anbefalte innlegg

For meg betyr sata kontaktene litt, da jeg slipper ekstra overganger som skaper mer kabelrot. Men, kan jo kanskje være greit å ha 1 molex Y til 2 sata så bruker man færre tilgjengelige men.... Ellers er strømper kjekt, liker det.

Tja, så lenge du ikke har mange ting som trenger strøm tror jeg det skal gå greit å unngå kabelrot. Ellers har jo WD-disker både Molex og s-ata strømkontakt, slik at det ikke er et must. Men JEG kunne ha tenkt meg litt flere strømuttak, da jeg etterhvert har en 5-6 Hard-disker++ som trenger strøm. Får kjøpe meg noen splittere på psdata.no eller noe.

Men strømper er uhorvelig greit, det skal jeg si meg enig med..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok :).

Kjører du alle diskene single eller i div. raid?

Desverre kjører jeg bare single. Jeg har to gamle IDE disker (en på 20 GB, og en på 80 GB) som jeg har hatt i et par år, en S-ata disk på 200 GB, en 10K 18 GB SCSI disk, en 10K 36GB SCSI Disk, og en 15K 36 GB, så ingen av disse er vel vits å kjøre i Raid. I tillegg skal jeg få sett om jeg kan få reparert en Raptor som fikk seg et aldri så lite støkk etter at strømmen gikk.

Lenke til kommentar
En UPS til rundt tusen lappen er kanskje neste investering da? MGE har gode hjemmeløsninger.

Tja, det er i alle fall vel verdt å vurdere, særlig om jeg ikke får liv i Raptoren igjen. Men men, først skal ejg ta ut LePont-strømforsyningen jeg har i maskinen min, få et par splittere og så stappe alle HDene inn i maskinen. Har ikke alle inne i den nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...