Theo343 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det ser tilsynelatende greit ut. Viktig for meg er at det er stillegående og har bra kjøling. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30753 Det følger med i et Chenbro Gaming Bomb kabinett og alt koster ca. 799,-. Derfor jeg lurte på om PSU'en gjorde det verdt det. Uten PSU'en selges kabinettet til 299,- med vindus dør. Får man like bra eller bedre PSU til 500,-?? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei.. Dette er en god PSU -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123271&cks=SER Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hei.. Dette er en god PSU -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123271&cks=SER Specen og lydutslippet ser meget bra ut. Det eneste jeg savnet var en av/på bryter bak, kjekt når man vil jorde for å mekke. Ellers så jeg ikke om det hadde noen SATA strømkontakter? Greit å slippe disse ekstra overgangene. 2 stk er kjekt. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Den har jo fått en god del skryt da, sjekke test på overklokking.no samt en tråd om det samme. Det er forøvrig en slik strømforsyning jeg har fått til maskinen min nå. Har ikke satt den inni enda, siden jeg trenger molex-overganger i fleng for å kunne bruke alle enhetene mine... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Når jeg kjøpte det kabinettet fulgte det en Fortron/Source 350 watt PSU. Og den er i hvertfall stillegående. Silverpower kjenner jeg ikke til, men det står da på sidene til MPX at det er "super low-noise". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ok?! Er du fornøyd med kabinettet, eller burde jeg nå velge noe annet?? Hadde vært kjekt om det fulgte med Fortron/Source da de som regel er bra. Det som følger med nå står det har ‘Push-Pull’ double fan system, dvs si at det sitter 1 80mm utenpå PSU inni kabinettet og dytter luft inn og så er det 1 80 mm som blåser lufta ut bak. Men hmm 2 80mm og en tilogmed utenfor PSU kassa.. vet ikke helt om jeg liker det men... Går vel kanskje for kassa uten PSU og kjøpe det utenom. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei.. Dette er en god PSU -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123271&cks=SER Specen og lydutslippet ser meget bra ut. Det eneste jeg savnet var en av/på bryter bak, kjekt når man vil jorde for å mekke. Ellers så jeg ikke om det hadde noen SATA strømkontakter? Greit å slippe disse ekstra overgangene. 2 stk er kjekt. Er enig her. Syns denne var bra og svært stille Lenke til kommentar
meeg Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kabinettet er veldig bra, mange smarte løsninger. Kanskje litt trangt, hvis du har planer om masse "stasj" eller vannkjøling. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) kommer ikke til å bruke vannkjøling. Men blir det trangt med et litt stort Socket A hovedkort og en DVD brenner og et par disker? Endret 5. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Dette er en bra psu! Den virker kansje ikke sånn, en 500w til 500 men faktisk så ruler den vilt, ok.no sin test av psuen finner du her. Endret 5. september 2004 av hba Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Bråker ikke den mye siden det er tre vifter på den? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Det kan dus tille på. Lest testen du, står jo at den støyer p høyeste intillinger men lager lite lyd i laveste intillinger. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kommer ikke til å bruke vannkjøling. Men blir det trangt med et litt stort Socket A hovedkort og en DVD brenner og et par disker? Da holder det nok fint. En ekstra 12 cm vifte ville jeg nok satt inn. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 En ekstra 120mm vifte? I tillegg til 120mm bak og 92mm inn? Hvor skal den plasseres? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Den NorthQ 'en hadde jeg bytta den etter 3 dager, bråkte fælt! Har prøvd noen stillegående strømforsyninger, ville ikke satsa på den som står i kabbis (her ikke prøvd den), uten at noen som har prøvd den og andre stille strømforsyninger anbefaler den. Ville kjøpt denne fra microplex. Den får du hjem i postkassa for under 600, god og meget stillegående. Endret 5. september 2004 av LessThanJake Lenke til kommentar
meeg Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 En ekstra 120mm vifte? I tillegg til 120mm bak og 92mm inn? Hvor skal den plasseres? Ops, den kommer med vifter ja. Gjorde ikke det på den jeg handlet. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nå skal det også nevnes at OK.no testet NorthQ 4001SE 400W. » Lenke til produsent Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nå skal det også nevnes at OK.no testet NorthQ 4001SE 400W. » Lenke til produsent Hmm, og jeg trodde forskjellen bare var kabelstrømper, lakkfarge og s-ata kontakter? Vel vel, som sagt, jeg har ikke testet min ennå... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 En ekstra 120mm vifte? I tillegg til 120mm bak og 92mm inn? Hvor skal den plasseres? Ops, den kommer med vifter ja. Gjorde ikke det på den jeg handlet. Den kommer ikke med vifter nei så det må kjøpes hehe. Men trodde du mente jeg burde ha ennå fler. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Nå skal det også nevnes at OK.no testet NorthQ 4001SE 400W. » Lenke til produsent Hmm, og jeg trodde forskjellen bare var kabelstrømper, lakkfarge og s-ata kontakter? Vel vel, som sagt, jeg har ikke testet min ennå... Ja, jeg har nå sist kikket mest på SE utgaven. For meg betyr sata kontaktene litt, da jeg slipper ekstra overganger som skaper mer kabelrot. Men, kan jo kanskje være greit å ha 1 molex Y til 2 sata så bruker man færre tilgjengelige men.... Ellers er strømper kjekt, liker det. Strømper og y sata blir vel sikkert noen kroner, lakke er ikke så viktig, men kult nok. Likte også den nevnte Aspire PSU'en men det blir så mange webshops etterhvert så jeg vet ikke. Endret 5. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå