tep0sen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kansje litt offtopic. Har lest noen steder at Prince of Percia og Splinter Cell PT. følger med kortene. Andre steder har jeg lest at Tomb Rider Angel of Darknes følger med.. Hvet dere hva som følger med. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tatt fra testen på bjorn3d: http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=634 Apparently though, the bundle is changing slightly and for the better. Instead of Tomb Raider: Angel of Darkness, the most recently packaged Sapphire X800 Pro cards will include Prince of Persia: Sands of Time and Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Good decision, Sapphire! The rest of the bundle includes some other nice software, such as PowerDVD 5 and Sapphire's Redline Tweaking Utility, and you also get the expected cables and adapters. Here's the list of what's included in the box in addition to the games. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 okej tusen takk. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Sapphire legger ved Prince of Persia: Sands of Time og Splinter Cell: Pandora Tomorrow i alle sine x800pro. Endret 4. september 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
aMo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg fik med Prince of Persia og Splinter Cell: Pandora Tomorrow.. Da sparte jeg penger der og gitt! Splinter Cell 2 var jo noe jeg skulle kjøpe uansett! Go sapphire! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 med mitt power color kort x800 pro vivo, fulgte hitman contracts med samt noen andre mindre progs som powerdvd og noe annet powerditt og datt Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Et vanlig x800pro-kort fra sapphire koster under 3500! + at du får med to spill. Det samme koster club3d sitt, men det eier ikke bundle. Valget ble ganske enkelt Endret 5. september 2004 av Dr3ad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå