Svending Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei Jeg klarte i går å søle litt kola på tastaturet mitt (dumt...). Slo maskinen av umiddelbart og lot den tørke. Da jeg slo den på igjen 12 timer senere fungerte ikke tastaturet lenger. Maskinen fungerer ellers helt fint men ingen av knappene på tastaturet reagerer på noen som helst måte. Noen som vet hva som kan være galt? Har nå engelsk tastatur, men skal få et norsk tastatur snart (it24 hadde ikke flere norske da jeg bestilte) og lurte på om det kan hjelpe å bytte tastatur, eller er det bare knappene jeg får (altså ikke alt som jeg har med tastaturet å gjøre)? Hvordan kan man løsne tastaturet? Maskinen er en Elitegroup G556. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 dersom it24 skal skifte tastatur for deg så er det vel bare å vente til dem får inn det norske tastaturet på lager så får du håe det hjelper med tastatur bytte, noe jeg kan tenke meg vil fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå