Gå til innhold

Hvilken vits synes du er morsomst?

Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en hendelse som utspilte seg på et av Walt Disneys venteværelser i California.

Det hadde seg nemlig slik at der satt noen av de mest kjente tegnefilmstjernene til Disney. Der var Donald, Langbein, Mikke, Pluto, Udyret fra "Skjønnheten og udyret", Snehvit og de syv dvergene.

Nå begynte det å bli en litt amper stemning der inne da de syv dvergene begynte å krangle om hvem av dem som var den minste av vekst. Alle og en hver mente de selv var den miiiiinste i verden.

Snehvit som enda ikke var kommet over "speil, speil, på veggen der, hvem er vakrest osv......", mente hun var den vakreste i verden. Noe som Mikke mente var å ta litt vel mye i. Og Udyret satt der og mente det ikke kunne være noen tvil, han var og er den styggeste i verden. Donald som fra før er ganske hissig, ble rett og slett forbannet over dette bråket.

Da kom Langbein på ideen om at de kunne jo dra ned til Guiness-forlaget og få svar på tiltale der.

Pluto, som den dyktigesporhunden han er, ledet vei.

Vel fremme ved Guinnes gikk de syv dvergene inn. Etter en liten stund kom de ut igjen, hvor på den minste av dem sa stolt:

"Jupp, jeg er og blir den minste i verden".

Så gikk Snehvit inn. Om litt kom også hun ut igjen stolt,

"Som jeg sa, jeg er den vakreste i verden".

Deretter var det udyret sin tur. Og som de andre kom han også ut igjen kort etter,

men til motsetning til de andre så han veldig nedfor ut.

"Nå ???", lurte Donald, "Hva sa dem, er du den styggeste i hele verden????".

Hvorpå udyret med en gråtende stemme svarte:

"Hvem FAEN er Yngve Hågensen?!!?".

Lenke til kommentar
Det var en gang to pinnsvin, men den ene hadde ikke noe bukse.

Da sa den andre:

-Jaja.. Så får jeg gå til hesten igjen da..

??????

Vits totalt uten poeng. Noen syntes de er morsomme de og... Jeg liker noen, men ikke alle. Må si jeg lo noe enormt da jeg hørte denne:

Det var engang to kuer som satt i et tre og strikket ripsgrateng,

men det gjorde ikke noe, for den ene hadde en rik onkel i Amerika.

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...