Gå til innhold

Error under installering av XP! :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(og i en omvisning i forumet for en gruppe Japanske turister: Her har vi enda et eksempel på en tråd som er på god vei til å skli ut og bli en ny, "Jeg hater XP, Microsoft og morra dems" eller "Jeg hater *-ux systemer som pesten, men jeg er l33t" blaah..

Dette er dessverre en ganske framskredende trend blant de norske hardware.no brukerene, men vist vi SNUR OSS til den andre siden av bussen...)

goink.

Kontroller dere, ikke begynd å mas og fjas om den samme trøtte greia omatte og ommatte og omatte.

Fyren i starten vile ha hjelp angående installasjon av windowsXP, det betyr ikke at han har fryktelig lyst å høre masse (u)saklige innlegg om alt annet svada...

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er rammen. Jeg tror det er cd-en, eller kansje bios.

Kontrollér at cd-en fungerer. Prøv fx. å boote fra den på en anna maskin. Klarer du å komme til partisjoneringsmenyen er det et bra tegn.

Prøv med en annen cd.

Prøv å flashe opp bios.

mvh

Are-Harald.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-07 19:26, Goebbels skrev:

Quote:

On 2002-05-07 10:46, SNEBoP skrev:

nesten 100% sikker på at det er konflikt mellom din pc133 ram brikke og VIA KT133A chip settet... skift ut 133 brikken med en pc100 brikke, fullfør installasjoene... løkka t

Skal ikke 133 brikkene vere bakover-kompatible da??

PC133 brikkene ER bakover kompatible. Skulle vel bare bli mer stabile på lavere FSB? Rett meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Hvis du har en egen ide kontroll som kommer opp i et eget vindu etter bios under oppstart, må du montere hardisken på ide 33 kontrollen. Etter at win xp er inst. med alle driverne ti ide 100 eller 66 kan du flytte hardisken.

Dette måtte jeg gjøre på et abit be6 kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...