zypher_ut Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg har en 1557GLS fra netshop, med WinXP installert. Den viser bare hvor mange prosent som er igjen av batteriet, men ikke hvor lang TID som er igjen. Jeg har sett mange andre bærbare pc'er (noen identiske som min) som viser dette. Er det en instilling eller noe? - zyp Lenke til kommentar
spetter Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 skal jo komme opp et batterilignende icon nederst til høyere og da du trykker på det så skal det stå hvor mange prosent og hvor mange minutter igjen (winxp) Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ja det er der, men les hva jeg skreiv da: "Den viser bare hvor mange prosent som er igjen av batteriet, men ikke hvor lang TID som er igjen." Hjelper ikke at den skal gjøre det, når den ikke gjør det Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Skal komme frem bare du holder musepeker'n over batteri/strøm-ikonet? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ja jeg VET DET, men saken er at det bare står PROSENT og ikke TID. Les hva jeg skriver da! Lenke til kommentar
taulen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 de mener at det SKAL komme tid og, men det gjør de vist ikke hos deg, ta det med ro. De forstår hva du mener. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dette rart... har det noe å si om det er Home eller Pro versjon tro.. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg sitter på samme PC nå, og jeg har merket meg det samme! Kommer bare prosentvis kapasitet igjen, ikke noe batteritid! Vet ikke hvordan man får det til, men har sett at det står batteritid på andre bærbare PC'er... Lenke til kommentar
delaan Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Vil gjette på en innstilling, enten vet å høyreklikke ikonet og velge innstillinger der, evt. dobbeltklikke det (hvis det går an? ), eller rote litt i Kontroll Panelet og finne innstillinger for batteri..? Kan også være at dersom du har aktivert den fuksjonen som klokker ned CPU'en når den ikke trenger kjøre på fullt (husker ikke hva den funksjonen heter), kan den ikke regne ut gjennværende minutter, siden strømforbruket endres ettersom hvor hardt maskinen arbeider? Bare gjetter jeg EDIT: den lille funksjonen heter SpeedStep Endret 4. september 2004 av delaan Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har også 1557 -- har heller aldri vist tid som er igjen. Maskinen støtter sikkert ikke funksjonen Lenke til kommentar
v_k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Sppedstep er jo antageligvis aktivert på forhånd.. Dette er en funksjon i prosserorene som er i centrino.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå