Gå til innhold

Trenger billig men praktisk og pent kabinett.

Anbefalte innlegg

jeg skal bygge megt en rimelig socket A Barton basert spill PC som jeg skal bruke for å drøye tiden til jeg setter opp et A64 s939 system.

Derfor ønsker jeg å gjøre alt så billig som mulig, men ikke så billig at det blir dårlig. Skal ikke drive særlig overklokking annet enn å justere FSB på 2500+ til en 3200+.

Ønsker derfor å finne et kabinett som er bra og peng, men billig. Trenger da også et godt PSU av kvalitet.

Hvordan hadde dette vær? Skal ha bra psu integrert...

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35239

Men jeg lurte litt på 5,25" brønnene, om det er vippelokk eller fjernes, for jeg har en gråvhvit cdbrenner jeg muligens vil ha inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, joda er vant til chieftec en del år, og de er praktiske og gode. Men vil prøve noe nytt... tror jeg..?

Chenbro er sikkert ikke bedre sånn sett men hehe.

Er det noen som har kjennskap til Chenbro kabbet jeg linka òpp?

En ting som er viktit er støynivå, ønsker å få til en nogenlunde stillegående pc, selv om den skal være billig.

Lenke til kommentar
jeg skal bygge megt en rimelig socket A Barton basert spill PC som jeg skal bruke for å drøye tiden til jeg setter opp et A64 s939 system.

Derfor ønsker jeg å gjøre alt så billig som mulig, men ikke så billig at det blir dårlig. Skal ikke drive særlig overklokking annet enn å justere FSB på 2500+ til en 3200+.

Ønsker derfor å finne et kabinett som er bra og peng, men billig. Trenger da også et godt PSU av kvalitet.

Hvordan hadde dette vær? Skal ha bra psu integrert...

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=35239

Men jeg lurte litt på 5,25" brønnene, om det er vippelokk eller fjernes, for jeg har en gråvhvit cdbrenner jeg muligens vil ha inn.

ColorCase Air1000AS hos Microplex, nydelig og billig kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...