bergaloevera Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg kunne tenkt meg å "rippa" alle Autfil episodene og lasta de ned til harddisken min... Hvordan kan jeg gjøre det? Hva slags programmer skal jeg bruke osv.. jeg har nå lastet ned HiDownload men får det ikke til... HJELP! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hmm... Lurer på om ikke Camtasia Studio tar den biffen... Men hvis det ikke gjør det kan du alltids finne andre programmer på download.com! Lykke til Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Jeg så en tråd om akkurat dette temaet for en god stund siden der det var forklart i detalj akkurat hvordan man gjør med NRK.. Håper samme karen ser denne posten! Jeg får ikke til søkefunksjonen her i forumet.. så jeg poster på nytt Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Ingen som vet eller har noen forslag? fikk det tilmed HiDownload men det var fryktelig ustabilt! Blir plutselig brutt osv... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hmm.. Har gjort dette med lydfilene, brukte et program noen anbefalte her på forumet. Søk så finner du det kanskje. Ulempen med dette, er at du må streame i "realtime", det kan ta litt tid å ta opp alt sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå