ampersand Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei! Jeg tenkte kjøpe en datakabel til min telefon (S65), men så lurte jeg på om det finnes noen steder enn kan få kjøpt noe slags "bluetooth terminaler", slik at den kan brukes til andre oppgaver også og ikke kun til mobilen. Finnes det ? Takker Lenke til kommentar
e321 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 det finnes bluetooth usb greier. Clas ohlson har en slik. Liten usb plugg som sender/mottar bluetooth signaler. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har selv bestillt denne "Gigabyte BTD01 Bluetooth USB adapter" http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2420 Tror den er helt grei. For å oppgradere programvaren på mobilen trenger du en DCA-510 kabel Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 kan jeg ikke bare overføre software vis bluetooth eller går ikke det? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Oppgradering av firmware må gjøres med DCA-510 kabel, IR eller BT virker ikke. Anbefaler deg å kjøpe en kabel og den USB Bluetooth adapteren jeg linket til f.eks pga at 510 kabelen er veldig treg å kopiere filer inn og ut av mobilen. 510 kabelen har forresten innebygget (USB) lader som du kan slå av og på med en bryter, veldig kjekkt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Må nok ha Kabel.. Post 2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå