Uberbox Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) 1. Hvordan får jeg farger på tv-utgangen? 2. Hva er best til spilling? LCD eller CRT? 3. Nvidia eller ATI? ## Topic editert av moderator Dollar ## Endret 4. september 2004 av Dollar Lenke til kommentar
kinx Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 1. Hvordan får jeg farger på tv-utgangen?2. Hva er best til spilling? LCD eller CRT? 3. Nvidia eller ATI? 1. Sørg for at du bruker PAL, ikke NTSC 2. Helt klart CRT. Men LCD kan være mer enn godt nok. 3. Cola eller Pepsi, Honda eller Toyota, Levis eller diesel? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Forferdelig topic. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Forferdelig topic. Enig! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hvorfor skrev du det i topic da, UberBox? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 2. Helt klart CRT. Men LCD kan være mer enn godt nok. Tja det er nok ikke alle som er så bastante. Personlig foretrekker jeg lcd. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 hvorfor skrev du det i topic da, UberBox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå