Large Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg greeier ikke å oppgradere media player 9 til 10...hver gang jeg trykker på linken til å oppdatere til 10ern dukker d bare opp installeringsfila for 9-series noen som vet hvordan man kan oppdatere til wmp10`??? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg får det heller ikke til... Lenke til kommentar
1955 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Brukte linken hos Dinside.no tidligere i dag, den virket fint . Hos Microsoft ble resultatet som flere her nevner . Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det står det er series 9 det er 10ern! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Dette har da ingenting med hardware å gjøre. Flyttes. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Den er inntil videre XP only. Prøvde å installere på annet WIndows-OS, og det gikk ikke. Mulig dere har feil OS? Kirikiri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå