panda Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Hei! Har litt problemer med en pc her, på lan. Det har seg sånn at mannen bare satt og spillte litt, så kom det en rar lyd fra pc'en.. Så skrudde den seg av, når man prøde og skru den på igjenn så starter pc'en, men skjermen er svart.. Vi har prøvd det meste, som å ta ut batteriet på hk'et, bytte skjerm, prøve on board skjermkortet, den andre skjerm porten på gfx kortet Underer virkelig på hva dette kan være Any Clue? Edit: Skjerm lampa skal egentlig lyse grønnt, men den lyser orange ((offline modus)) Hvis man trykker på noen knapper på skjermen står det "off mode" men ikkeno mere skjer Den funka også en gang, men den kom ikke forbi splash screen'en i bios :/ Endret 4. september 2004 av panda Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kan hende psu har stupt Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 sikker på at det ikke er nnoen som har kødda med deg? det var det noen som gjordet med meg en gang Lenke til kommentar
panda Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 kvlar: Pc'en hadde vel ikke skrudd seg på osv, om psu'en hadde tatt kvelden.. da hadde den vel ratt vært stone norma_saw Nei, ingen som har kødda. Han satt forran pc'en osv, og ingen her som gidder og kødde samt, at har sjekka alt bak der osv.. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Kan være hovedkortet, hadde samme problemet før. Hvilket hovedkort? Lenke til kommentar
microne Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg vil tippe HK har tatt kvelden eller CPU'n er brent opp. Ingen av disse etterlater seg noen synlig skader så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå