FORD..NOZ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) jeg har et hovedkort med bare 2 ram plasser,og de er på 333 mhz. den corsair ramen jeg har står det 400 mhz.det jeg lurer på er om jeg kan gjøre noe for og få 400 mhz på ram plassene. takker for svar på forhånd! Endret 4. september 2004 av FORD..NOZ Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) hva slags hovedkort har du? hvis hovedkortet ikke har støtte for mer enn 333mhz minne-bus så får du den ikke over (vet ikke om du kan "overklokke" for å få til da).. BTW; hva er dealen med "vedlagt bilde" av mr. Schau ? edit: Du burde forresten skifte topicen.. forteller ikke så mye den der... Endret 4. september 2004 av Musty Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 her er hovedkortet mitt! hovedkortet det vedlagt bilde var bare en test! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Det hovedkortet har dessverre ikke støtte for mer enn 333 mhz bus, så du kommer nok ikke så mye lenger enn det. Vet ikke hvordan mulighetene for "overklokking" av minne-bussen er, men det er i allefall det du må prøve, hvis det er mulig. Hvis du vil ha svar fra andre, så bør du kanskje skifte topic til noe mer beskrivende... Endret 4. september 2004 av Musty Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Posten stenges grunnet dårlig emnefelt. Vennligst les nettiketten på hvordan et bra emne skal formuleres og gjerne også et par poster rundt i Forum-kategorien og prøv på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg