Scient Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei igjen! Jeg har et spørsmål til ang. minnebrikker. Jeg har somsagt Nokia 7610, med orginalt minnekort på 64mb. Jeg bruker supermovie til å komprimere og sende over filer fra pc til mobil, å det har funka fint, helt til i kveld. Når jeg prøvde å sende over en fil på 4 mb fikk jeg skjed om at jeg ikke hadde mer ledig plass, selv om det stod (både på telefonen og pc'n) at det var 24 mb ledig. Bruker orginal datakabel som følger med N7610 Noen som har noen tips? Kan det være minnekortet som har gått føyken av en mærkelig grunn? Alle henvendelser settes stor pris på Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Prøv å formatere minnekortet, se om det hjelper. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvordan sendte du over filen? Bluetooth eller minnekortleser? Lenke til kommentar
Scient Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Jeg har prøvd å formatere minnekortet. Jeg bruker kabelen som fulgte med telefonen. Bruker ikke bluetooth. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå