Elvorn Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 send meg pm så kan vi avtale når vi kan spille online anyone? har ps2 versjonen Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har flest store, dype spill (KotOR, Morrowind etc) og Burnout er det perfekte kosespillet. Enten du vil spille i ti minutter eller 5 timer er dette det råeste på lenge. Bare å sitte og fnise mens man suser i 300 i svingene Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Er et veldig bra spill ! Har fått en fet bil nå , går i 208 mph på flata . Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 greie ikke vente til jeg får skaffa det spillet xboxen min bare skrige etter det Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Enig, jeg har aldri vært noen fan av bilspill, er mer en FPS fyr, men dette var helt sinnssykt! Fartsfølelsen er enorm! Tror dette spillet appellerer til alle uansett hvilke preferanser de har hva angår spillsjanger. Og som en annen fyr sa, det er genialt om man bare ønsker å spille i ti minutter eller flere timer, man går ikke lei. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 bilspill har aldri vært min greie, men burnout3 har jeg spillt hele helgen sinnsykt kult! Lenke til kommentar
Nosebone Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 helt konge spill, har PS2 versonen, og det er faktisk stabilt online også. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Burnout 3 er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Er lei av dype spill. Dette er ren moro! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) hvilket er best da av ps2 VS X-BOX OG er ikke dette noe al carmageddon ? hvist det er likt skal jeg ha det elsket carmageddon Endret 16. september 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 OG er ikke dette noe al carmageddon ? Nei, det er et fartsfylt arkadebilspill som belønner hasardiøs kjøring og spektakulære kollisjoner. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Penny-Arcade skriver om Burnout 3 idag Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 der hadde jeg og testa det.. det tar FAEN AV Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 var og kjøpte spillet til x-box . leste om det på gamer.no og da var det jo klart at X-box var best . spillet rokka balle må vel aktivere live abonemanger i gjen etter hvert for og spille online Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Noen som har prøvd både PS2 og Xbox versjonen og kan fortelle litt om forskjellene? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Noen som har prøvd både PS2 og Xbox versjonen og kan fortelle litt om forskjellene? De står i testen til Gamer.no Lenke til kommentar
Slayer Of Minds Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har kjøpt Burnout 3 til PS2, og FYYY FLAAATE så morro det er Tør nesten ikke spille det, blir bare avhengig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå