Gå til innhold

Burnout3........testa xbox versj.

dudley.no

Anbefalte innlegg

Spillet kommer på pal til uken og har testa en promo versjon.Digga de andre i serien men ble ikke spesielt imponert......mere detaljer i grafikken noe som gjør hel hetsinntrykket mere "røft".Mere jaggies og uskarp grafikk i forhold til B2 som var glatt og pen.Værste er at det på nye utgaven ikke er noe form for controller option.Gassen ER trigger knappen om du liker det eller ei.Jeg har gamle controller typen og den er vesentlig hardere å trykke vs den mindre utgaven som er standard nå.Har ikke LIVE så det får jeg ikke testa..........for min del så er dette hylle mat. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått knallbra kritikker overalt ihvertfall! :thumbup:

joda, det gjør det :D

men magus... for ditt eget beste, ikke bruk bilde i signatur, moderatorer er ofte sensitiv på det :)

edit: endret litt på navnet til mag -n us :tease:

Endret av nord
Lenke til kommentar
Spillet kommer på pal til uken og har testa en promo versjon.Digga de andre i serien men ble ikke spesielt imponert......mere detaljer i grafikken noe som gjør hel hetsinntrykket mere "røft".Mere jaggies og uskarp grafikk i forhold til B2 som var glatt og pen.Værste er at det på nye utgaven ikke er noe form for controller option.Gassen ER trigger knappen om du liker det eller ei.Jeg har gamle controller typen og den er vesentlig hardere å trykke vs den mindre utgaven som er standard nå.Har ikke LIVE så det får jeg ikke testa..........for min del så er dette hylle mat. :roll:

Hvordan skal du simulere å justere gassen og bremsen med de andre knappene? Det eneste logiske er jo å ha de på triggerne, de er jo skapt for det formålet.

Lenke til kommentar

Hadde ikke engang vurdert dette spillet, inntil jeg leste noen anmeldelser som plutselig kom ut av det blå... Konseptet har lissom ikke appelert helt til meg... Men nå tror jeg nesten at jeg må fare ut i butikken i morra :dribble: Vel... Ikke bare neste, men ganske helt sikkert

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar

Har til nå ikke prøvd et fetere bilspill enn Burnout 3. Fikk det i går og det gikk med EN GOD del timer på det, ja... :p Har rett og slett ikke ord, det er et totalt, gjennomført og knallbra spill, selvfølgelig ikke av den mest realistiske sorten, men hvem bryr seg egentlig med så utrolig god fysikk, ekstreme krasj og fartsfølelse + grafikk av en annen verden? Er muligens litt overivrig når jeg skriver her nå, men for meg så er nok B3 på liste med de aller beste spillene anno 2004. Og å spille dette spillet på projektor.......!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...