fargoth Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Freddy Quinn tar seg spesielt godt ut på dette aprikosfavede coveret. Tedy Parker med sin fine rosa hud poserer naturlig på dette coveret. Freddy Quinn kommer seg endelig ut på landeveien igjen.. Vår venn, Teddy Parker synger og spreller i god harmoni på denne cden. Her ser vi Teddy Parker med sine vakre tenner til tørk. Steve Krinsky sier: Do the hucklebuck! Endret 7. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
ratata Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hehehe... hucklebuck fo sho! ingen tvil i at tyskarane er mest usmakelige... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tyskerne har vunnet prisen "mest usmakelige" for lengst! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Magaaad! "Do the Hucklebuck" var insane grell :/ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Herr er jo alles favoritt: HEINO! Med hans heftige album Liebe Mutter. Tyskerne vinner denne ja, og siden jeg startet tråden tar jeg meg den frihet å kåre det verste coveret noen sinne, nemlig dette: Endret 7. januar 2005 av anth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tyskerne vinner denne ja, og siden jeg startet tråden tar jeg meg den frihet å kåre det verste coveret noen sinne, nemlig Dette Et klokt valg. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Mye stygge plate cover her ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tja, kanskje litt sent men... Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Coveret til Liebe Mutter... var bare kvalmt Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Det var fint! Alien Heino på sitt mest energiske! Endret 8. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg vet ikke om disse kan tolkes som platecover eller ikke, men jeg skeier ut og slenger med et par alikevel. For fler perler, sjekk ut denne linken: LINK Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg vet ikke om disse kan tolkes som platecover eller ikke, men jeg skeier ut og slenger med et par alikevel. For fler perler, sjekk ut denne linken: LINK Hehe jeg kjenner en som har den plakaten der Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Å FY FAEN :!: :!: Endret 8. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det Heino Liebe mutter albumet, er det ei maskulin dame eller en mann fanga i en femi kropp..? Iallefall så var det sinnsykt styggt! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det Heino Liebe mutter albumet, er det ei maskulin dame eller en mann fanga i en femi kropp..? Iallefall så var det sinnsykt styggt! Heino er fra outta space! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) rofl! herregud, det finnes så mye støgge folk i verden at det ikke rart plastisk krirugi var oppfunnet... Men jeg ogble litt usikker når jeg så "heino liebe" Endret 8. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 tror de coverene der slår de fleste andre når det kommer til "ren" stygghet. EYH! Ikke kødd med cannibal corpse da! jeg har alle de der albumene orginalt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Så du synes de har vakre platecover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå