Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ser ikke ut som Julie vil feire bursdagen sin sammen med en gammel gris. [ Beste albumtittel EVER! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hahahaha... :!: :!: Smash hits :!: :!: Lenke til kommentar
Hazardous Harry Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bæh... Noen fine covere (kreativiteten må ha satt seg fast i topplokket hos enkelte) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Nå må vi ikke glemme Pete Drake.. Edit: leif Endret 2. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hahaha, dette må være det tøffeste coveret jeg har sett. Hvor selger de denne cd'en? Vil ha Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Å fy fllate! Spesielt mye stygt her! Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Se hvordan han peker lekent på brystvorta til han ytterst ute til venstre...for et blikk det er på den skøyeren! "Denne kan bli din..." Flott å se at det er flere enn meg som leser pondus Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Herr er jo alles favoritt: HEINO! Med hans heftige album Liebe Mutter. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Se hvordan han peker lekent på brystvorta til han ytterst ute til venstre...for et blikk det er på den skøyeren! "Denne kan bli din..." Flott å se at det er flere enn meg som leser pondus Huh? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Se hvordan han peker lekent på brystvorta til han ytterst ute til venstre...for et blikk det er på den skøyeren! "Denne kan bli din..." Flott å se at det er flere enn meg som leser pondus Huh? Det sto vel en liknende kommentar til akkurat det coveret der i Pondus en gang Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Herr er jo alles favoritt: HEINO! Med hans heftige album Liebe Mutter. Synes Heino blir mere og mere suspekt. Alien? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Den er definitivt spooky den hårgreia til Heino. Kanskje det er en alien i seg selv, som har tatt bosted oppå hodet hans og har infiltrert hjernen mens den sender tilbake info om menneskeheten til hjemplaneten. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) For alle Heino fans: The Heino Worship Page http://shehori.com/heino/ Her er også et par covere i stort format: HEINO Great Hits Vol 5 HEINO Super Hits Blau Bluht der Enzian Her er også et par covere i lite format: Blau Bluht der Enzian Die Jubelaums CD Enjoy! Edit: la til bilde Endret 2. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Flott å se at det er flere enn meg som leser pondus Det var ordrett fra et pondusblad ja! Her er de andre platene som Pondus tok opp: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå