tigerdip Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det metallica coveret er jo bare litt kjedelig. Det var mer interessant å se likheten mellom han nederst i høyre hjørnet på poison coveret sammen med 50 cent, eller hva med 50 cent og manowar ? Det er helt klart at gangstarap er den nye heavy metal :!: Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det metallica coveret er jo bare litt kjedelig. Det var mer interessant å se likheten mellom han nederst i høyre hjørnet på poison coveret sammen med 50 cent, eller hva med 50 cent og manowar ? Det er helt klart at gangstarap er den nye heavy metal :!: bare si hip hop du ikke gangstarap.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 bare si hip hop du ikke gangstarap.. Det ville være som å si at rock = heavy metal. Her holder vi oss til de underkategoriene som fremskaffer oljeglinsende bolegutter med stort markeringsbehov. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 her er de som jeg syns er "stygge" Øy! Disser du Mop? Neida...kvar har sin smak, men eg synest det er kult bilde...mulig eg liker det bedre sidan eg digger musikken, men eg har alltid synest det var kult. Og når sa noken at graver = satanrock? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 her er de som jeg syns er "stygge" Øy! Disser du Mop? Neida...kvar har sin smak, men eg synest det er kult bilde...mulig eg liker det bedre sidan eg digger musikken, men eg har alltid synest det var kult. Og når sa noken at graver = satanrock? det var ikke meg som sa det! og jeg mente ikke når jeg sa "graver" at det var satanrock. nesten alle vennene mine liker metallica. så jeg har ikke noe imot Metallica eller sånnen musikk men når noen snakker "dritt" om hip hop så begynner jeg å snakke litt om rock.. metallica spiller ikke satanrock.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ok, jeg vil bare avfeie alle rykter om at Metallica er satanrock. Sånn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, eg meinte kommentaren til han andre, men eg gløymde å sitere han Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, eg meinte kommentaren til han andre, men eg gløymde å sitere han Joda, men han var sarkastisk. Ikke han gangstah yo mofo niggah bitch ass-typen, da. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Metallica kan gjerne være utenfor ens egen musikksmak, men jeg kan ikke akkurat si at deres cover har noe å gjøre i denne tråden. Innse det, Metallica har ikke evnene til å lage stygge cover... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ja, eg meinte kommentaren til han andre, men eg gløymde å sitere han Joda, men han var sarkastisk. Ikke han gangstah yo mofo niggah bitch ass-typen, da. hvem? jeg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Hallo, "han andre" var meg, jeg spiller i et metalband selv, og Master of Puppets er den beste skiva til Metallica, så selvsagt mente jeg det sarkastisk. Men selv om plata er sjefsbra trenger ikke coveret å være et kunstverk. Twisted Sister's Stay Hungry har ikke akkurat et lekkert cover den heller..men pokker for ei skive! Han Chicken Coup Deville-typen ser ut som en som skyter teddybjørner ned fra biltaket med hagle på fritida Endret 19. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Her er mitt forslag: Ser ut som Bee Gees på dårlig flein! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Se hvordan han peker lekent på brystvorta til han ytterst ute til venstre...for et blikk det er på den skøyeren! "Denne kan bli din..." Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Se hvordan han peker lekent på brystvorta til han ytterst ute til venstre...for et blikk det er på den skøyeren! "Denne kan bli din..." haha.. :!: æsj! :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Haha, han har jo fete cover da! Ja, det trynet hans er ganske nasty men det gjør da ikke coveret til et dårlig et? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Styggeste.... ikke dårligste.... ... mannen er fæl COME TO DADDY!!!! <-Skummel sang Endret 19. oktober 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dere som synes 50 Cent er bra: Hør nøye på stemmen hans gjennom flere sanger! Hør hvor TALENTLØS han er!! Stemmen hans er så utrolig Monoton og kjedelig.. ler meg ihjel.. 50 cent er en skam for hip-hop... Lenke til kommentar
Averon Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 her er de som jeg syns er "stygge" hm.. den var jo langt ifra så ille som de andre her.. var nesten kvalitet på det der Enig. Man kan ikke mene at det der er stygt. Greit at man ikke liker musikken til Metallica, men jeg synes det er et ok cover. Det har jo til og med en mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå