Dunestar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Nå skal man ikke ta Cannibal Corpse på ramme alvor som visse gjør Kul musikk, det er alt som teller. Spilte jo for øvrig i Bergen for 3-4 dager sia? Jeg var avkledd til boxeren midt i Sandnes sentrum, når Cannibal Corpse hadde konsert her. 30-40 menn i latex-bukser så på meg og noen se hvor lang rekke vi kunne få hvis vi la alle klærne våre på rekke. EDIT: Kandidat. Endret 17. oktober 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Generally, the terms 'gay' and 'lesbian' are seen as being less laden with negative implications than 'homosexual'. The term 'gay' is used to describe both homosexual men and lesbian women but has become particularly associated with homosexual men. Its derivation is unclear but may come from the nineteenth century French slang for a homosexual man 'gaie'. Throughout this century it has been used as a sort of code word between homosexual men. However, in the late fifties and sixties it came into everyday use in association with the struggle for gay rights. In this context the word 'gay' came to represent, as it does now, a word with no negative connotations but associated with a positive and proud sense of identity Herfra : http://www.avert.org/hsexu5.htm Jeg bare måtte når jeg så at skiva var utgitt etter 1971 Lenke til kommentar
Izor Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ikke diss village people dah. Er jo konge med litt "YYYMCA" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Endret 18. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Dette er blitt en skammens tråd hvor alle kan skrifte og få tilgivelse... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kjøpte en bunke singler usett. Fikk med disse, de er vel kvalifisert for denne tråden Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 og her er nr. 2 (sjekk passformen på buksa :!: : Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 tror de coverene der slår de fleste andre når det kommer til "ren" stygghet. Ey! Skrew you! Cannibal Corpse sine cover er jo SINNSYKT tøffe! Her har vi en dårlig: 50cent er bra! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Men coveret ligner ikke grisen. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Men coveret ligner ikke grisen. ok? hører du på hip hop? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Men coveret ligner ikke grisen. Synes nå det gjør det jeg da Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 her er de som jeg syns er "stygge" og Rammstein blir jeg nesten redd av de er så Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Men coveret ligner ikke grisen. ok? hører du på hip hop? Hadde coveret blitt lekkert om jeg hadde gjort det? Coveret er stygt. Punktum Edit: Den Rammstein greia der er ikke et cover.... Endret 19. oktober 2004 av Zyklon Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 her er de som jeg syns er "stygge" hm.. den var jo langt ifra så ille som de andre her.. var nesten kvalitet på det der Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) her er de som jeg syns er "stygge" hm.. den var jo langt ifra så ille som de andre her.. var nesten kvalitet på det der hallo? grav på coveret? vet ikke men jeg liker ikke sånnen musikk hvis jeg likte rock musikk så hadde jeg nok likt coveret.. Endret 19. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hevnaksjon av dmx? Ohhh...graver på coveret. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ojoj!!! *Graver* på coveret! Da må det jo være sånn derre satanrockeorkester da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå