euroshopper Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Den her må vel ta bukkaka: http://img216.imageshack.us/img216/2021/felicien2qe.jpg "Cum-Cum Mania" :!: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Om man skal lage en poll så bør det vel lages flere kategorier.. Mest harry må vel bli disse 2... (Og må sies at det har vært et par her som moderator burde sensurere...) Ingen er kulere enn Devastatin`Dave, The turntable slave Lo så jeg gråt av den, egentlig av bortimot hele tråden... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Om man skal lage en poll så bør det vel lages flere kategorier..Mest harry må vel bli disse 2... (Og må sies at det har vært et par her som moderator burde sensurere...) pøh! sensurering er oppskrytt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Den her må vel ta bukkaka: http://img216.imageshack.us/img216/2021/felicien2qe.jpg "Cum-Cum Mania" :!: Den ble funnet under et stativ på en slapp plateforretning i Ajaccio på Korsika, en skitten by. Låta er like dårlig som du skulle tro Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Trondheims stolthet "Gaia Epicus": Sistnevnte cover er kanskje det verste jeg noensinne har sett! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Og musikken står i stil med coveret. SHAIT så elendig! Edith Piaf: Hva pokker? Er det Gaia Epicus-plater som er "skatten" til de piratene? HAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAA A long time ago, in a galaxy far awayThe evil empire was building a force, destroying all in its way Lord Vader, he’s the man in black Helmet of steel helps him to breathe, and with Jedi force he attack The death star is near But the rebels have no fear The dark side of the force They’ll never join Star Wars, the rebel fleet is on the way Star Wars, they have come to save the day, Star wars A new hope is here, and he’s gonna save us all He is so young but his force is so strong, Luke Skywalker is his name Our freedom, he’s gonna bring back He has come to lead us into the light, it's time to stand up and fight He flies among the stars With the speed of light he goes The dark side of the force He’ll never join Yoda my master Teach me how to fight The evil Lord Vader Is dying here to night Star Wars We fight for freedom We fight for glory We fight for all Endret 15. oktober 2005 av Glint Lenke til kommentar
EJN Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hahaha, det siste Gaia Epicus-coveret der stiller meget, meget sterkt! Herregud så stygt! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 4986498[/snapback] Bare søk litt på google, så skal du få se at det bildet der ikker det verste som er tatt av Rockbitch. På konserter med Rockbitch ble det visstnok delt ut "golden condoms", og de som klarte å fange dem fikk være med på gruppesex med bandet etterpå.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har den CD'en. 5011648[/snapback] Da er du en heldig man. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Advarsel! Veldig morbid cover Advarsel! Veldig morbid cover Endret 3. november 2005 av anth Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Advarsel! Veldig morbid cover Advarsel! Veldig morbid cover 5098196[/snapback] Og disse platene selger de i butikken? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Advarsel! Veldig morbid cover Advarsel! Veldig morbid cover 5098196[/snapback] Og disse platene selger de i butikken? 5098366[/snapback] Du skal ha jævlig stor "flaks" for å finne disse platene i en platesjappe. Waco Jesus er noe av det verste mølet jeg noensinne har hørt...er direkte flaut å være death metal fan når man hører på de. anth: Jeg har den Cattle Decapitation-plata! Nei, den er ikke noe spesielt bra...kjøpe? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Prøver å få litt gang i denne tråden igjen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 finner ikke bilde, men jeg må nesten nominere System of a Downs Hypnotize. ble sjokert første gangen jeg så coveret. skikkelig stygt. dog, veldig bra cd Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Det tok 2 sek: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå