Jonki Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world DET DER, ER DET JÆVLIGSTE JEG HAR HØRT NOENSINNE!!!!!!1 Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Mon tro hva denne personen tenkte da han (hun?) tok på seg dette antrekket: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Mon tro hva denne personen tenkte da han (hun?) tok på seg dette antrekket: Wannabee Elton John (totalt mislykket) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Mon tro hva denne personen tenkte da han (hun?) tok på seg dette antrekket: Wannabee Elton John (totalt mislykket) :!: Dagens inlegg! Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world DET DER, ER DET JÆVLIGSTE JEG HAR HØRT NOENSINNE!!!!!!1 Stakkars WinAmp Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world Jææævlig. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg synes det var bra på sin lille surrealistiske/psykedeliske måte. Tror Phoebe Bouffet er veldig inspirert av The Shaggs! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world :confused: Endret 12. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world Pent.. Så får jeg sove i natt også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world DET DER, ER DET JÆVLIGSTE JEG HAR HØRT NOENSINNE!!!!!!1 Jeg er så fulstendig enig!! Men en god latter fikk jeg og Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg vet ikke om disse kan tolkes som platecover eller ikke, men jeg skeier ut og slenger med et par alikevel. For fler perler, sjekk ut denne linken: LINK Hehe jeg kjenner en som har den plakaten der ADVARSEL: BAND MED LIKE DRESSER FRARÅDES PÅ DET STERKESTE Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world Sånn! Nå har jeg bestilt denne CDen og :!: Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Denne tråden gir virkelig et inntrykk av hva som er stygt i verden. http://www.omodern.com/kult/index.html Haha Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Så du synes de har vakre platecover? Jeg synst det! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world Sånn! Nå har jeg bestilt denne CDen og :!: hvorfor i svarte helvete bruker du pengene på det? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 the shaggs var jo "flinke" da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world Sånn! Nå har jeg bestilt denne CDen og :!: hvorfor i svarte helvete bruker du pengene på det? Nettopp fordi det er så grenseløst fælt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nå må dere stifte nærmere bekjentskap med fantastiske The Shaggs! "Better than The Beatles" Frank Zappa Ett par musikksnutter av dem: My pal foot foot That little sportscar Philosophy of the world Sånn! Nå har jeg bestilt denne CDen og :!: HAHAHAHAHAHA!!!!!! Dagens!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå