Gå til innhold

IE vinduene som ikke maksimeres!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et sinnsykt irriterende problem med ie, det er sikkert noen her med det samme eller som kan hjelpe: Hvis jeg feks trykker på en link der siden åpnes i et nytt vindu, er alltid vinduet knødtlite, og jeg må dra det ut eller maksimere det. Dette blir irriterende i lengden, noen som vet hvordan å fikse det?

Takker for svar!

PS har søkt i forumet, fant null.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også irritert meg endel over dette fenomenet, men jeg har fremdeles tilgode å finne ut hvordan jeg skal få åpnet alle vinduer i IE maksimert. Jeg er ingen ekspert, men har imidlertid funnet en liten "jukseløsning" ved å høyreklikke på blålinja øverst på vinduet, velge "størrelse", og deretter bruke musepekeren til å utvide vinduet i alle retninger. Da åpnes disse vinduene nesten helt maksimert etterpå, i alle fall.

Lenke til kommentar

Dette er min erfaring med IE:

Hvis du har bare ett vindu av IE åpent, endrer størelse på det til du blir fornøyd og så lukker det igjen, vil de fleste vinduene som ikke åpnes maksimert, åpnes med den angitte størelsen.

IE vil starte med samme vindusstørelse den hadde da den ble avsluttet sist. Sånn kan man også få IE til å starte med maksimert vindu.

Lenke til kommentar

Stort sett alle programmer i Windows, hvertfall i Explorer og Internet Explorer, så er det slik at du gjør vinduet slik du vil ha det, også lukker du det med X 'en oppe i hjørnet. dvs. IKKE dobbeltklikk oppe til venstre, eller velg File -> Close

Hvis jeg vil at IE skal åpnes maksimert, åpner jeg IE, maksimerer, og trykker på X. Når jeg da åpner IE igjen, åpnes den maksimert.

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...