SumSar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei. Jeg skaffet meg en P900 for en stund siden og har stusset litt på dette: Har P900 mulighet for å ta bilder i Svart-hvit, sepia(?), portrett-modus og negativ, slik som f.eks Samsung X600. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei. Jeg skaffet meg en P900 for en stund siden og har stusset litt på dette: Har P900 mulighet for å ta bilder i Svart-hvit, sepia(?), portrett-modus og negativ, slik som f.eks Samsung X600. du kan sikkert laste ned Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har ikke sett noe til det på min P900, nei. Men det du kan gjøre er å redigere bildet etter det er tatt... (PÅ telefonen!) -KJ Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Takk for raske svar Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Last ned photofusion, det desidert beste kamera programmet til P900 (bildekvaliteten blir faktisk bedre også ) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) GTG: Har du link til der jeg kan laste det ned? Endret 6. september 2004 av SumSar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå