StianGH Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Så nå har jeg snekkret sammen et rart program. Gjorde det på under 2 timer, så det er ikke noe å skryte av. Jeg bruker foresten XP og Delphi 7. Det programmet gjør: Vel det er faktisk en del features for et så simpelt program. Vi har nettopp fått ny ruter, og den har som uvane å koble ut i blant. Vanligvis mitt i online spill . Mange ganger har jeg opplevd at Windows kommer med melding om frakobling 5 minuter etter. Da er jeg allerede frustrer over at dritten ikke funker. Så, det programmet gjør er å pinge ruteren (lagt til IP edit slik at du kan teste) etter valgt tid. Så gir det litt info om pingingen. Det er selfølgelig loop!!! Ting som skal komme: Jeg har tenkt å legge til "minimize to tray" og fjerne captionen, eller, bruke et slags BMP skin..... Jeg ber om at dem som tester kommer med tilbake meldinger. Det kan være ALT! Alt du tenker på når du bruker det....ALT! Ja, også har jeg ikke funnet noe navn på det enda. Hjelp til det hadde vært bra! Takk på forhånd! (Søren! Jeg får ikke legge til vedlegg! Hvordan gjør jeg det?...Hehe ) Lenke til kommentar
Kidder Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Legg ut source et annet sted og post URL'en. Helst SOURCE og ikke bare binær fil. Det er ikke godt å vite hva du har puttet i den vet du.. :-) Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Helt enig, open source er skef Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Venter i spenning på kildekoden. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 er det lov til å rekruttere beta testere?? hvis ja, så søker jeg 2 beta testerer til LttLogger 1.0 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 @StianGH: Har du tenkt å vise oss programmet ditt eller? @DllInjexion: Trykk på knappen "New Topic". Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 han tør sikkert ikke!! å nei uber leet programmet mitt... NO!! jeg vil ikke de skal finne kodene jeg har copy-n-pasted oh my god... fuck me Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Enkelte folk er rett og slett stakkarslige. DllInjexion - skjerp deg! -Vegar Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Enkelte folk er rett og slett stakkarslige. DllInjexion - skjerp deg! -Vegar det samme går til deg. En ripper blir fornærmet når en annen ripper blir tatt. (ser vi en likhet her) Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Hvem har rippet hva? Likhet hvor? Jeg ser en likhet mellom dine innlegg i alle fall. Usakelige, ufin tone og totalt unødvendlige! -Vegar Edit: Oi.. Ser at mellom forrige innlegg og dette innlegget har DllInjexion fått invilget en velfortjent ferie. Takk så masse Opus. Endret 21. november 2004 av Format71 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er helt enig med Vegar her! DllInjexion burde få mere enn bare en ferie, brukeren hans burde bli slettet... Jeg har ikke sett han poste noe som er konstruktivt i det hele tatt. Lenke til kommentar
john_h Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ser ut til at han har fått seg enda en ferie.. Og denne ser ut til å vare en stund... Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har også lagd en versjon av det programmet. Det er open-source! Koden er her (startes fra Start -Run i Windows) : ping 192.168.01 -t 192.168.0.1 bør byttes ut med IP til ruteren din. Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du er en programmerer. du greide å lage en timer med intervall. og på intervallen så skulle den gjøre en simpel ping kommando. Du kan begynne å jobbe hos meg imorn klokken 08.15. Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 oj jeg tror jeg lagde samme program, men som ble på noen KILOBYTES og her er sourcen program Project2; {$apptype console} uses windows,shellapi; var MyTimerHandle:WORD; lol:integer; MSG:TMSG; procedure TimerProc(Wnd:HWnd;Msg,TimerID,dwTime:DWORD);stdcall; begin shellexecute(0,'open','ping.exe ',' 10.0.0.1',nil,0); end; procedure StartTimer(Interval:DWORD); begin MyTimerHandle:=SetTimer(0,0,Interval,@TimerProc); end; procedure StopTimer; begin if MyTimerHandle<>0 then begin KillTimer(0,MyTimerHandle); MyTimerHandle:=0; end; end; begin writeln(lol,'naa skal den pinge routeren med en intervall paa ?(minutter)'); readln(lol); starttimer(lol*60*1000); writeln('Jeg er en god programmerer, fordi jeg lagde dette i GUI versjon'); while(GetMessage(Msg,0,0,0))do begin TranslateMessage(Msg); DispatchMessage(Msg); end; end. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 GUI krevel vel grafikk? Graphical User Interface... Og det programmet kjører jo som console... :-P Lenke til kommentar
Maranai Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jorn79 var det et forsøk på å være morsom?! StianGH = writeln('Jeg er en god programmerer, fordi jeg lagde dette i GUI versjon'); det var det som var meningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå