synsing Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Plutselig, helt uten videre forsvant rødfargen fra skjermen min. Der det skulle vært rødfarge (eller andre røde nyanser) er det helt grått. Har prøvd innstillingene til skjermkortet, men det skjer ingenting hvis jeg prøver å stille på rødfargen. Noen som vet hva som kan være galt? Er det sannsynlig at det er skjermkortet, eller skjermen det er noe galt med? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 prøv å vri litt på skjermkabelen du.. er den skiftbar ? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 prøv å vri litt på skjermkabelen du.. er den skiftbar ? Å, glemte å si det, har prøvd det. Har også reinnstallert driver. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg holder en knapp op at det er skjermen.. er det en gammel skjemr ? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 weird kan det være du har fått en slags 256-fargers modus eller noe slikt? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hadde et lignende problem med min forrige skjerm, det var kontakt-feil i skjermen der man plugga inn skjermkabeln - så jeg måtte drive å vri og dytte og vrenge og snu på skjermen og kabelen for å få ordentlig kontakt... Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dersom du har en gammel skjerm skal du vite at det er rødfargen som ryker først. Det er ikke reparerbart i så fall (for dyrt)! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dersom du har en gammel skjerm skal du vite at det er rødfargen som ryker først. Kilde? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 har hatt samme problem før, fant ut etterhvert at det var brudd i skjermkabelen. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Vel , nå er problemet løst. Jeg har nå prøvd med fire forskjellige skjermkabler (!) og den fjerde virket. Jeg kan ikke fatte at de andre ikke virker. Jeg har da brukt alle før, uten at det var noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå