Windoge Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Har en søster som har vært litt uheldig med bilde på skjermer, og hun vet selv ikke hvordan hun har laget problemet: http://img39.exs.cx/img39/1788/HPIM0027a.jpg Ideer om hvordan jeg retter det opp? Endret 4. september 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Se om du har en meny på skjermen som heter "rotate screen" eller noe. Er ihvertfall det på min, kan stille den ikke på 45,90,135,180 osv. grader. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hos meg har man iallefall muligheten til å flippe bildet ved å gå inn på egenskaper for skjerm - innstillinger - avansert før jeg trykker på geforce-kort-folden Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 hos meg har man iallefall muligheten til å flippe bildet ved å gå inn på egenskaper for skjerm - innstillinger - avansert før jeg trykker på geforce-kort-folden Får se hva jeg får til. Har ingen Geforce muligheter fordi dette er en Fujitsu kontor PC. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jeg har et ATI kort, der går jeg inn på ATI-kontrollpanelet, velger instillinger-ATI instillinger for skjerm-Rotasjon. Problem solved ! (hvis du har et ATI basert kort f.eks Radeon 9800PRO..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå