eivtorg Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Noen som anbefaler en bra mus som er optisk og (helst) trødløs. OG den skal ikke være "kun-høyrehånd-mus" (Er venstrehendt forstår dere :smile: ) Det hadde vært fint ja, Eivind Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 MS Intelli Mouse Optical v1.1 Finnes på komplett.no Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 MS Intelli Mouse Optical v1.1 Finnes på komplett.no Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 22:35, eivtorg skrev:Noen som anbefaler en bra mus som er optisk og (helst) trødløs. OG den skal ikke være "kun-høyrehånd-mus" (Er venstrehendt forstår dere :smile: )Det hadde vært fint ja, Eivind jeg hadde et forum om det engang... hehe. Jeg er også venstrehendt og kjøpte meg en logitec dual-optical, jeg er fornøyd med musen (måtte venne meg litt til den) ...men nå se går det så fint så fint, men jeg vil kanskje annbefalle en annen mus som er bedre for venstrehendte. se på komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå