TLZ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Tenkte eg skulle utnytte denne nye kjekke kategorien. Laget denne for en stund siden. Er basert på en fraktal som eg fikk fram etter mye knoting i Apophysis 2.0. Fargene var skiggelig dagge, så eg fresha dem opp i PS, og la til en del effekter. Hva synes dere? Endret 4. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 den var stylish, likte spesielt den helt øverste delen. men jegt tror den hadde blitt mye bedre hvis du hadde tatt vekk skrifen, værtfall en del av den. eller kansje gjort den mindre og mer gjennomsiktig? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Enig med N* Gjør den teskten litt mindre Men det var veldig stilig. Fet "afterwork" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kjempeflott bilde! Min konstruktive kritikk må være å gjøre "stammen" på planten litt mindre repetiv, slik at det ser litt mer naturlig ut. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Jeg synes det er ett flott bilde, selv om noe av typografien er litt , men ellers bra. Men jeg klarer ikke helt se at det er en plante, (kanskje en lysende plante i bånn av ett hav eller noe som lever der nede?) Endret 16. september 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå