Athlon Power Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg har nå i lengre tid kjørt w2kads + xp men vil nå bare ha XP. I den annledning hgar jeg en del shitt som jeg ikke vil miste. Defor spør jeg dere hvga som er vanlig å glemme og backupe på netverket slik atv det blir nedtur når det nye systemet endelig er oppe og du tenker Å ****!!!!!!!! ? Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Kan fort glemme: - ta riktig backup av outlook (epostene) - filene under Mine dokumenter ...... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 22:51, alos skrev:pron HEHE!!! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2002 Say Lol ProN dah er det bare å stappem inn xp cden dah og kjøre format d og format c lol alt er i boks yess endlig kvitt 2kads Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 kopier mappen til brukeren din (i documents and settings) over på en annen harddisk. deretter sjekker du i windows katalogen om det er noe viktig, og i program files om det er noe der. Lenke til kommentar
Viva Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Når du har tatt backup på overstående laster du ned diskmanager: http://service.boulder.ibm.com/storage/hdd...ech/dm_2000.exe og deler harddisken opp i C: & D: så starter du maskine på nytt, trykker "DEL" tasten, velger i systemet "boot first" X: (der du har CD-rom) start på nytt med XP platen i når maskinen starter på nytt deaktiverer du X: som "boot first" og velger A: som vanlig.. rekkefølgen er diskettstasjon, cd-rom og harddisk. Da er du i boks! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: On 2002-05-06 23:16, Athlon Power skrev:Say Lol ProN dah er det bare å stappem inn xp cden dah og kjøre format d og format c lol alt er i boks yess endlig kvitt 2kads ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå