scoot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, men alt i alt er det teit og kjøpe nytt Forresten, Den Zr Sk som er over, er flate meg strøken, men går som ei bøtte møk og hva er poenget med cross hjelm ? Cross sykler ligger bra på veien + at du kan sveie innover jorde me kameratene dine. Og selv om det er 50cc og du har lyst til at den skal gå over 45 ( Reiju sin gjør 50-55orginalt) så blir du ikke tatt uansett. Bror mi har en Reiju MRX med Metra Kit eff.anlegg, innmaten har brent opp i potta, så den bråker som et helvette. bråker nesten like mye som en 125crosser ;D og han har aldri blitt stoppa av snut engang. Og ingen liker skutere vel. Regner med at du ikke bor i byen, ellers er det ikke stor vits med liggesykkel, hva er egentlig poenget når en skuter som også er tatt plomba flekker deg i byen ? Og MH er bad shitt, hver gang jeg ser en så tenker jeg tater, men det er bare meg da, og jeg er litt små rar.. Og NSR er visst nede i 90cc nå, og i mindre strl. enn før , og nå i hel hvit farge, gjør 90 ellerno, flekker driten av den med 80cc sylinder da på en 50cc ;D + at du betaler det dobbelte for en 90cc NSR. Ehm, NSR produseres ikke lenger. CBR har tatt over, den har 4-takts motor og er veldig liten i størrelse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 NSR oppfylte vel ikke kravene til utslipp av gasser og slikt. Eller noe. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 NSR oppfylte vel ikke kravene til utslipp av gasser og slikt. Eller noe. Nettopp, er kommet noe nye lover om støy og utslipp, så 2-takt er jo nesten "ulovlig" på nye kjøretøy, vi må nok finne oss i at 4-taktere snart tar over 125ccm kategorien! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) 4-takt 125ccm = Er rimelig daft det ja. ... Grom lyd da, men that`s it. Endret 4. august 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 En trimmet NSR har jo ganske grom lyd den og. Samme med en fulltrimmet RS f.eks. Way off-topic nå, øh... SOLLY! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Sollyen din er godtatt Men det var ikke nå de begynte med de hvite NSRene heller, for et par år tilbake, vel. Kanskje 1-2. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Sollyen din er godtatt Men det var ikke nå de begynte med de hvite NSRene heller, for et par år tilbake, vel. Kanskje 1-2. Bilde av en av de hvite NSR`ne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå