Rockmann Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Fant ut hvorfor dataen min var så varm vet noen hvordan jeg kan feste ledningene så dataen ikke bli så varm ? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 www.microplex.no har alt fra kabelstrømper til strips. Masse feste punkter og slikt har de og....... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 poenget er at kablene er helt innpå vifta og det går nesten ikke an og flytte dem er den strømforsyinga sine kabler Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) kanskje ud kan flytte viften? edit: hvis ikke det er cpu viften da.. men du må vel klare å flytte kablene på ett eller annet vis vel? ta ut kontakten, og vri ledningen 360 grader og koble den i på nytt.. kanskje den da "vrir" seg unna? Endret 4. september 2004 av Musty Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 kanskje ud kan flytte viften? edit: hvis ikke det er cpu viften da.. men du må vel klare å flytte kablene på ett eller annet vis vel? ta ut kontakten, og vri ledningen 360 grader og koble den i på nytt.. kanskje den da "vrir" seg unna? ok Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 kanskje ud kan flytte viften? edit: hvis ikke det er cpu viften da.. men du må vel klare å flytte kablene på ett eller annet vis vel? ta ut kontakten, og vri ledningen 360 grader og koble den i på nytt.. kanskje den da "vrir" seg unna? ok tempraturen sank ikke noe de ledningene kommer fra strømforsyinga noen som vet om man kan flytte dem Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 kanskje ud kan flytte viften? edit: hvis ikke det er cpu viften da.. men du må vel klare å flytte kablene på ett eller annet vis vel? ta ut kontakten, og vri ledningen 360 grader og koble den i på nytt.. kanskje den da "vrir" seg unna? ok tempraturen sank ikke noe de ledningene kommer fra strømforsyinga noen som vet om man kan flytte dem jeg har flyttet ledningene med litt makt, samla dem i en strips, også tok jeg og en snor og festet den andre enden i et hull så de ikke ligger rett foran cpu-kjøleren mer. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 kanskje ud kan flytte viften? edit: hvis ikke det er cpu viften da.. men du må vel klare å flytte kablene på ett eller annet vis vel? ta ut kontakten, og vri ledningen 360 grader og koble den i på nytt.. kanskje den da "vrir" seg unna? ok tempraturen sank ikke noe de ledningene kommer fra strømforsyinga noen som vet om man kan flytte dem jeg har flyttet ledningene med litt makt, samla dem i en strips, også tok jeg og en snor og festet den andre enden i et hull så de ikke ligger rett foran cpu-kjøleren mer. kanskje jeg skal ta i litt får prøve senere Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 kanskje kjøpe nytt kabinett? se om viftene blåser riktig vei. t rekker inn luft foran. trekker ut bak og i sidene. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 kanskje kjøpe nytt kabinett?se om viftene blåser riktig vei. t rekker inn luft foran. trekker ut bak og i sidene. lurer på og kjøpe nytt kabinett men jeg skal bare finne et som passer til delene mine Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) hvor oppdaterer man BIOS ? AMD Athlon XP 2500+ slik data Endret 7. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hjelper ikke å si hvilken CPU du har, du må si hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 Hjelper ikke å si hvilken CPU du har, du må si hvilket hovedkort du har. Hovedkortet heter : MSI KM4M-L Hovedkort Socket A, Bulk KM400, ATA/133, LYD, m-ATX, LAN, VGA Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 gå på msi sine sider å let litt rundt. *leter for deg litt* Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 gå på msi sine sider å let litt rundt. *leter for deg litt* takker Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=475&kind=1 der er alle driverne. bios er øverst om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=475&kind=1 der er alle driverne. bios er øverst om jeg ikke husker feil. skal prøve tusen takk Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 kunne noen gi en guide ? jeg skjønner ikke ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) kunne noen gi en guide ?jeg skjønner ikke ? http://overklokking.no/guides/flash/index.html her og her http://overklokking.no/guides/bios/index.html Endret 19. september 2004 av Fur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå