TurtleMan Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei. Har nettopp testet P95 i 15 min, den fullførte testen men fikk en error. RAM: 1 GB TwinMos 512 PC3200 CL 2,5. Satt ned RAM timings fra 8, 4 , 4, 3 til 6, 3, 3, 2,5. Satt P95 til å kjøre 30 min, den fikk fatal error med en gang og avsluttet testen. CPU: AMD XP 3200+ @ 2400 MHz VCORE: 1750 v Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kan jo være overklokkingen din. Da jeg drev og overklokka min cpu, fikk jeg av og til fatal error i SuperPI. Nå er jo det et helt annet program, men kanskje du skulle prøve å klokke ned litt, og teste Prime på nytt kanskje ? Hva med å gå på prime95 sine sider og se om du kan finne en Q&A (elns)..? Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Men er det farlig å få slike feil? Hva kan skje? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vel, har du klokket så mye at prime får problemer med å starte, så vil du nok få problemer med å spille samt andre ting. Generelt vil maskinen din oppføre seg meget ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå