mobil_brukeren Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei.. Pc'en til en kammerat av meg restarter når han spiller litt mer krevende spill enn cs, red alert som den IKKE har gjort før.. Hva kan være problemet? Takker for svar! Lenke til kommentar
Steffan Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Høres ut som den blir for varm. Har du sjekket temp i bios etter at den restarter seg? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Ja det står 80 men den er helt feil det står 80 selv om pcen har stått av hele natta og du skru den på og går inn i bios med en gang... har prøvd med 3 forskjellige vifter på cpu hjalp ikke no Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 som sagt flash biosen og sjekk varmen på cpu og gpu. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Den kan jo bli 80 grader på selve prosessoren ganske styggfort, hvis cpuvifta ikke fungerer skikkelig Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hei..Pc'en til en kammerat av meg restarter når han spiller litt mer krevende spill enn cs, red alert som den IKKE har gjort før.. Hva kan være problemet? Takker for svar! hr samme problem, har funnet fram til at det er minne feil, bytt plassene til minnebrikken(e) og prøøv igjen, (virker ofte men ikke altid(hos meg funka det ikke)) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Den kan jo bli 80 grader på selve prosessoren ganske styggfort, hvis cpuvifta ikke fungerer skikkelig men som sagt har prøvd med 3 forskjellige vifter.. får prøve pg bytte plass på minnne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå