13Marius37 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 DU MÅ LESE HELE! Lille Johnny er den gløggeste gutten i klassen, og alltid først ferdig med prøvene. For at han ikke skal forstyrre resten av klassen, sier frøken en dag til ham: Johnny, du er så flink at jeg blir nødt til å stille deg et ekstra spørsmål. Det sitter 5 fugler på en gren, du har med deg en hagle og skyter en av dem. Hvor mange sitter igjen? -Ingen, svarer Johnny. -Hva mener du... ingen? -Vel, den ene stuper i bakken, og de andre flyr skremt avsted. Frøken nikker motstrebende. -Svaret skulle egentlig vært 4, men jeg liker måten du tenker på. Litt senere rekker Johnny hånden i været. -Ja, Johnny? -Frøken, kan jeg få spørre deg om noe? -For all del. -Okay, 3 damer står ved en iskrembil, og alle har fått seg iskrem. En av dem slikker på isen, den andre biter i den og den tredje suger på den. Hvem av dem er gift? ?Frøken rødmer: -Ehh..jeg vet ikke helt, kan det være hun som suger på den? -Nei, frøken. Det er hun som har ring på fingeren, men jeg liker måten du tenker på Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Litt morsom, men ikke hysterisk Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hehehe... den er fin :!: Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 hihi, jeg lo litt Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 trakk på smilebåndet der ja Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Gammel, men morsom :!: Lenke til kommentar
NitroLr Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ikke helt -min- type vits. ( Men jeg liker måten du tenker på? ) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Haha.. Najs vits Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg mener om du skyter en fugl med hagle og det er et noen til i nærheten så blir vel de også smelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå