Gå til innhold

Beste LCD til spilling?!


The Stig

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest testen av Viewsonic’s VP201B (test) må jeg bare si at jeg er overbevist.

I tillegg til at den kun koster kr. 7750,- (ukens tilbud NetShop.no ) er ikke noe minus. Hvis noen vil prøve å overbevise meg til å bruke 4250,- kr mer på en NEC 2080UX+ så sett igang.

 

Jeg vil høre hva mer de 4250,- kr kan gjøre for meg i forskjell til Vp201b :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
svært lite hvis du ikke jobber med billedredigering

Ok, men vil du si at det ikke er vært å legge inn den ekstra summen?

 

Jeg spiller ganske mye spill osv, men i tillegg til det driver jeg også med grafisk arbeid i PhotoShop, i tillegg til videoredigering i Premiere.

 

Så det er viktig for meg å ikke ha noe etterslep, i tillegg til at fargegjengivelsen er god.

 

Vil du si at de ekstra kronene vil være en verdt investering?

Lenke til kommentar

Bare et kjpt spørsmål helt på tampen, tror dere det følger med DVI kabel til den NECen jeg skal kjøpe?

 

Har snakket med "SupremX" som nettopp har fått sin NEC 1760NX, han fikk ikke med noe kabel?

 

Tenkte på at det kansje følger med på den nye NECen i og med at Samsung leverer med DVI kabel på de siste skjermene sine.

 

Så hva da?

Lenke til kommentar
Etter å ha lest testen av Viewsonic’s VP201B (test) må jeg bare si at jeg er overbevist.

I tillegg til at den kun koster kr. 7750,- (ukens tilbud NetShop.no ) er ikke noe minus. Hvis noen vil prøve å overbevise meg til å bruke 4250,- kr mer på en NEC 2080UX+ så sett igang.

Herregud... Dette er den første testen hvor jeg har tatt meg selv i å le høyt, i vantro over hvor utrolig bra denne skjermen ser ut til å være.

 

Har selv tvinnet tommeltotter og ventet på en bra LCD skjerm til under 10 000 i en evighet, og kommer garantert til å kjøpe denne bare de s*tans skattepengene kommer! Sorry NEC, men 2080UX+ er ikke verdt pengene sammenlignet med dette vidunderet. Vet noen om butikker i Oslo som fører denne, så jeg kan late som om jeg er interessert for å få en liten real-life demo?

 

Hurra!

Lenke til kommentar
Etter å ha lest testen av Viewsonic’s VP201B (test) må jeg bare si at jeg er overbevist.

I tillegg til at den kun koster kr. 7750,- (ukens tilbud NetShop.no ) er ikke noe minus. Hvis noen vil prøve å overbevise meg til å bruke 4250,- kr mer på en NEC 2080UX+ så sett igang.

Herregud... Dette er den første testen hvor jeg har tatt meg selv i å le høyt, i vantro over hvor utrolig bra denne skjermen ser ut til å være.

 

Har selv tvinnet tommeltotter og ventet på en bra LCD skjerm til under 10 000 i en evighet, og kommer garantert til å kjøpe denne bare de s*tans skattepengene kommer! Sorry NEC, men 2080UX+ er ikke verdt pengene sammenlignet med dette vidunderet. Vet noen om butikker i Oslo som fører denne, så jeg kan late som om jeg er interessert for å få en liten real-life demo?

 

Hurra!

Hehe!

 

Jeg har ikke peiling om det finnes noen i Oslo som fører disse, men jeg har iallefall bestilt én fra NetShop.no !

 

Venter i spenning på å få testet "vidunderet" ;D

Endret av danandre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

De hadde jo en pris (konvertert fra Euro) på 3550,- og 1770NX i Tyskland.

 

Men ting har jo en tendens til å blir dyrere her (de har forresten akkurat samme prisen på 1760NX så det bør jo gi en pekepinn på hva 1770NX vil koste her).

 

Spørsmålet er jo da hvor mye 1760NX vil droppe i pris, ingen vil vel gi like mye for forrige modell som for den nye. Må vel droppe endel for å få solgt lageret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...