The Stig Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Har du selv store forventninger til denne? I å med at veldig mange velger NEC 160X (Feil?) er det vel kansje lurt og velge på en enda litt bedre versjon? Hva tipper du prisen blir da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 1770 nx er nok litt kvassere enn 1760 nx, med tanke på at den har 12 ms og DV teknologi. Har store forventninger til denne selv, faktisk skyhøye. Tipper 1760 nx faseres ut av markedet og 1770 nx vil legge seg på samme pris som 1760 nx i dag. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9598 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Oki, da tror jeg at jeg kan vente litt Hvordan blir denne på film mon tro Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tja si det. Eneste jeg kan love deg er at hw vil være første sted i verden som tar for seg denne teknologien på nært hold Først var vi ute med Eizo L768 i verden (dog uten Japan) Nå er vi først ute med den nye teknologien til NEC i verden Jeg lager en artikkel eller to først uke i oktober Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tipper 1760 nx faseres ut av markedet og 1770 nx vil legge seg på samme pris som 1760 nx i dag. Ajaj, synd angreretten ikke varer i 2-3mnd, så kunne jeg retunert min 1760NX og "oppgradert" til 1770NX. Det må da finnes noen måter å gjøre det på... Angående ghosting på denne skjermen, f.eks i CS, må jeg legge til at jeg syns ikke det er plagsomt i det hele tatt. Dette er min første LCD-skjerm, altså klar overgang fra CRT til LCD. Det er helt opp til hver enkelt person hvordan man takler ghosting, noe jeg ikke merker noe særlig til. Senter av bildet, fokus, der man sikter osv er uansett skarpt og klart, så jeg opplever ikke dette som et problem. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Minner dog om ukens tilbud på netshop: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4082 Helt sinnykt bra tilbud. Dette er en skjerm som SPARKER fra seg. Påpeker at dette er drit bra Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ja fin pris og, trur jeg må ha meg en sånn. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) he he, joa... Men så har ikke jeg 8 vikinger gjemt unna heller da... Leste den artikkelen om Nec, tror du den ny teknlogien funker? Altså dette med at skjermen selv stiller på lysstyrke osv? Ja ja, kan vel vente litt... Endret 20. september 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har sto tro på den teknologien fordi det er NEC som kommer med den. Hadde det derimot vært Blackview eller De-Fusion som hadde anonsert denne, hadde jeg ikke giddi å sett på den engang Dog påpeket jeg ViewSonicen her: Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Dog påpeket jeg ViewSonicen her: Tror du glemte noe Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=300556 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) en 19-tommer med TN-panel og 16 ms responstid :dribble: Den vil jeg ha!! Minner dog om ukens tilbud på netshop: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4082 Helt sinnykt bra tilbud. Dette er en skjerm som SPARKER fra seg. Påpeker at dette er drit bra inv_biggrin.gif Den så bra ut, men tror jeg venter på NEC sin nye serie.. Kommer ikke Eizo ut med noe nytt snart, herr Dahle? Endret 20. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Eizo har akkurat sluppet sin nye serie Kanonas den også!! Eizo og NEC er jo liksom noe eget Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Eizo har akkurat sluppet sin nye serie Kanonas den også!! Eizo og NEC er jo liksom noe eget Hm. Tenker du på 1:1000-serien? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Fint at du svarer to ganger, så slipper jeg å være usikker. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Hmm, har enda ikke funnet noen plasser der du kan få pris/info om skjermen jeg vil ha... Men er rimelig sikker på at jeg vil ha "Nec'en" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Litt vanskelig å finne informasjon om den nye NEC'en med tanke på at den har en lukket verdenslansering i Munchen neste onsdag. Tror det er 30 personer tilstede Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) He he oki... Men tror du at du kan tippe ca når div nettbutikker får den inn? Jobber i dataforetning som har mulighet til og bestille inn fra de "store" gutta.. Altså slik at jeg har skjermen ca 1 uke før alle andre Endret 21. september 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hmm, kanskje jeg kan bruke angreretten min når jeg får 1760NX'n min, for å bytte den ut med 1770 hvis det er verdt det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå