vanilla ice Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Blib: Man skrur ikke på tv'n for CSI:Miami. Det er nettopp hva man gjør det ser du. Tror du har misforstått litt jeg Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Eg pleier som regel og sjå Farmen og friends Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 American Chopper The Simpsons CSI: Miami Queer Eye Cribs Pimp My Ride (når begynner neste sesong?) Letterman Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Jeg ser: Pimp my ride American Chopper queer eye extreme Makeover home edition Csi: las vegas Simpsons Futurama (når det går) Punk'd Friends Smallville (avogtil) Pimp My Ride (når begynner neste sesong?) Ser ut som det blir en stund til.. er ikke begynt å sendes i USA enda.. Endret 5. september 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Pimp My Ride (når begynner neste sesong?) Ser ut som det blir en stund til.. er ikke begynt å sendes i USA enda.. Håper de fortsetter på sesong 2, har fått helt dilla på showet. "So you wanna be a playah, but yah wheels ain't fly. You gotta hit us up, to get a pimped out ride. You gotta pimp my riiide" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg ser nesten ikke på TV... Bor midt i Oslo, men får bare inn NRK1/2 samt TVN og TV2. Alle kanalene viser folk i snøstorm. Jeg laster ned og ser via PC'en på TV.... Om signalene tilalter det, ser jeg på CSI og Late Show Waai - Post nummer 1000 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ser vel stort sett på det meste når jeg setter meg ned foran TV'n egentlig. The Simpsons Fotball E.R. (Akutten) Homsepatruljen U.S.A. Extreme Home Makeover Friends innimellom Ellers ser jeg mye på diverse serier på TV3, TV3(s), TV3(dk), ZTV, 3+, TV1000 osv. pluss PC'n også, deriblant Futurama, Friends, South Park, Simpsons også her+++ Kan godt si jeg tilbringer mye tid foran TV/data, men jeg har ikke så mye annet å gjøre Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 punk`d, that 70`s show, pizza gjengen(veit ikkje om da går no lenger) og friends. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Sporten. Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ser lite på tv men simpsons er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå