vanilla ice Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Vel, topice sier vel alt, så da får jeg bare si, fyr løs Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Eneste jeg bruker å se på er Simpsons. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 simpsons..og noen ganger fotball... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er en egen TV kategori. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 24, sport og The Simpsons. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Flyttes til Film/TV-kategorien fra Søppel. Selv ser jeg bare på det som går når jeg har lyst til å se på TV. Hmm, med ett unntak. Den eneste serien jeg skrur på TVen for å se spesifikt er CSI: Miami. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Tja, jeg bruker å se 24, Friends, The 70`s show, Hotel Cæsar, Macgyver, Hos Martin, Farmen og mer om jeg får tid. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hotel Cæsar eier jo totalt Ellers er fotball bra, CSI, robinson, farmen osv. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ser mye på Discovery, ellers liker jeg dokumentarer om overvektige mennesker. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Serier laster jeg stort sett ned, så det blir mest sport og dokumentarer på Discovery eller National Geographic. For tiden blir det mest fotball og US Open. Og i dag startet Vuelta a España, så da blir det vell litt sykling og i tiden fremover. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ser på The Simpsons. Genial serie! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 blir vel en del fotball fremover med landslaget og rosenborg i champions league. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kanaler jeg ser generelt på (ikke i rekkefølge): Nrk1 tv2 tv3 (filmer) Discovery National geographic Programmer jeg prøver å få med meg Dagsrevyen (Norsk Rikskringkasting kanal nr. 1), ikke underholdning, men må holde meg oppdatert. Nytt på nytt (Norsk Rikskringkasting kanal nr. 1) CSI (Tv Norge) Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ser på Late Show og noen ganger the 70's show, likte spesielt den episoden da Star Wars kom på kino. :!: Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ser Først Punk'd så Friends og så That 70' show! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) The Simpsons, 24 , Lateshow m/ Letterman , CSI, diverse filmer, noe fotball, friends, alle elsker Raymond, kongen av queens og diverse andre serier. Blib: Man skrur ikke på tv'n for CSI:Miami. Endret 4. september 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå